Često postavljana pitanja

 

1. Što je Supernova poklon kartica?
Supernova poklon kartica sredstvo je plaćanja u plastičnom ili elektronskom obliku (pdf dokument), opremljena je barkodom koji se koristi za plaćanje robe i usluga u trgovinama i lokalima, u odabranim Supernova trgovačkim centrima. Na poklon karticu možete uplatiti vrijednost od 100,00 HRK do 5.000,00 HRK , a vrijedi 1 godinu od dana kupnje. 
 
2. Gdje mogu kupiti Supernova poklon karticu ?
Poklon karticu možete kupiti preko web stranice www.supernova-kartica.hr ili osobno tijekom rada trgovačkog centra na određenim prodajnim točkama (informativni pult ili kiosk za poklon kartice):
  • Supernova Garden Mall, Supernova Buzin, Supernova Karlovac, Supernova Zadar, Supernova Varaždin, Supernova Koprivnica i Supernova Colosseum
 
3. Gdje mogu unovčiti  Supernova poklon karticu?
Supernova poklon kartica može se unovčiti u 12 Supernova trgovačkih centara:
  • Supernova Slavonski Brod, Supernova Zagreb-Buzin, Supernova Sisak-West, Supernova Varaždin, Supernova Karlovac, Supernova Zadar, Supernova Šibenik, Supernova Zagreb - Garden Mall, Supernova Koprivnica, Supernova Sisak-East, Supernova Colosseum i SUpernova Cvjetni.
Iznimke (trgovine i lokali) gdje se poklon kartice ne mogu unovčiti provjerite na web mjestu određenog trgovačkog centra.
 
4. Koliko vremena imam za korištenje Supernova poklon kartica?
Supernova poklon kartica vrijedi 1 godinu od dana kupnje. Kartica se aktivira odmah nakon kupnje, a prestaje vrijediti u trenutku kada se s iste iskoristi cjelokupni iznos (ponovno punjenje nije moguće).
 
5. Koliko novca mogu uplatiti na Supernova poklon karticu?
Na poklon karticu možete uplatiti vrijednosti od 100,00 HRK do 5.000,00 HRK . Iznosi koji se uplaćuju na poklon karticu zaokružuju se na 100,00 HRK (riječima: sto kuna). U slučaju da je vrijednost kupnje niža od vrijednosti salda poklon kartice, ostatak vrijednosti bilježi se na poklon karticu i može se iskoristiti tijekom slijedeće kupnje sve do pražnjenja salda. Ako je iznos vaše kupnje veći od salda na kartici, preostali iznos potrebno je nadoplatiti gotovinom ili bankovnom karticom (ovisno o mogućnosti plaćanja u trgovini ili lokalu Supernova trgovačkih centara). Supernova poklon kartica ne može se zamijeniti za gotovinu i preostali iznos ne može se dobiti u gotovini.
 
6. Mogu li Supernova poklon karticu darovati drugoj osobi?
Naravno, Supernova poklon kartica je SUPER dar za sve prigode. Nema imena i može se prenositi. Prijenosom poklon kartice novi vlasnik dobiva sva prava koja je imao i prethodni vlasnik. Izdavatelj poklon kartica nije dužan provjeravati identitet pojedinca i ne odgovara za moguću zlouporabu poklon kartice.
 
7. Koje Supernova poklon kartice mogu odabrati?
Možete odabrati brojne Supernova poklon kartice s već unaprijed pripremljenim motivima ili preko web stranice www.supernova-kartica.hr oblikujete unikatnu personaliziranu e-karticu tako da učitate željenu fotografiju.
 
8. Koji su troškovi kupnje fizičke Supernova poklon kartice?
Ako poklon karticu kupite na info točki u jednom od odabranih Supernova trgovačkih centara, vaš trošak kupnje jednak je novčanoj vrijednosti koju uplatite na poklon karticu (saldo).
Ako se odlučite za kupnju poklon kartice preko interneta, uz vrijednost salda snosite još i trošak obrade kupnje i otvaranja pošiljke. Zatim, poklon karticu preuzimate u roku od 7 dana i šaljemo je na adresu vaše e-pošte ili na e-poštu vašeg daroprimatelja (Supernova poklon e-kartica).
 
9. Poklon trebam odmah. Što je Supernova poklon e-kartica?
Supernova poklon e-kartica je SUPER poklon »u zadnjem trenutku«! Nakon narudžbe dobivate PDF dokument kojega možete poslati po e-mailom, isprintati ili pohraniti u mobitel. Trošak kupnje jednak je vrijednosti salda kojega stavljate na poklon e-karticu. Poklon e-karticu možete personalizirati svojom fotografijom. Ako plaćanje izvedete kreditnom karticom, poklon e-karticu dobivate nakon što su sredstva uplaćena i vidljiva na bankovnom računu izdavatelja. 
 
10. Mogu li provjeriti vrijednost na Supernova poklon kartici?
Naravno, vrijednost na Supernova poklon kartici možete provjeriti na svim prodajnim mjestima u odabranim Supernova trgovačkim centrima gdje je prihvaćamo kao sredstvo plaćanja ili preko web stranice www.supernova-kartica.hr
Poklon kartica vezana je za interni sustav Supernova trgovačkih centara. Ako kartični sustav ne djeluje zbog privremenog prekida internet veze ili zbog drugih tehničkih problema, nije moguće provjeriti, unovčiti ili kupiti Supernova poklon karticu (do ponovne uspostave sustava).
 
11. Izgubljena/oštećena Supernova poklon kartica. Što mogu napraviti?
Ako izgubite Supernova poklon karticu ne pripada Vam pravo na zamjenu. U slučaju oštećene poklon kartice na mjestu barkoda, vlasnik možete izvoditi kupovinu ako je barkod čitak kako bi ga prodavač mogao ručno utpikati u kartični sustav. Za gubitak ili krađu poklon kartice i svu moguću štetu nastalu zbog neopravdanog raspolaganja poklon karticom, te neopravdanog trošenja salda na poklon kartici, izdavač Supernova poklon kartice nije odgovoran.
 
12. Imam reklamaciju. Kome se mogu obratiti?
U slučaju greški ili nejasnoća povezanih s transakcijom tijekom kupnje Supernova poklon kartice, kupac rješava na info pultu Supernova trgovačkog centra u kojemu je obavio kupnju Poklon kartice i na nju stavio željeni saldo. Tijekom reklamacije kupac mora dostaviti potpisanu i pečatiranu potvrdu koju je dobio tijekom kupnje Supernova poklon kartice. Reklamacija nije moguća bez potvrde o kupnji. Reklamacija je moguća u roku od mjesec dana nakon kupnje poklon kartice (rok teče od datuma kupnje navedenoga na potvrdi o kupnji).
Vlasnik poklon kartice, u slučaju reklamacije, može kontaktirati informativnu točku trgovačkog centra Supernova Garden Mall (info.gardenmall@supernova.hr).
 
13. Tko izdaje i tko prodaje Supernova poklon karticu?
Izdavač Supernova poklon kartice (u nastavku teksta „Poklon kartiva“) je tvrtka m2 Centermanagement d.o.o., Avenija Većeslava Holjevca 62, HR-10010 Zagreb.
 
14. Dodatno pitanje. Kome se možete obratiti?
Ako trebate dodatne informacije i odgovor niste našli na web stranici, pošaljite e-mail sa svojim upitom na info.gardenmall@supernova.hr ali nazovite +385 1 5579 632 (Supernova Zagreb - Garden Mall).